Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این آموزش ها در سه بخش دولتی "مرکز ثابت و سیار شهری"، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و کارگاه های بخش خصوصی به جامعه هدف فنی و حرفه ای استان گیلان ارایه شده است.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی یاد شده توسط مراکز دولتی و بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان برای افراد فاقد مهارت و جویای کار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، افزود:  نیمه نخست امسال در بخش ثابت شهری یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت در قالب پنج هزار و ۶۰۶ نفر دوره آموزش های مهارتی را دریافت کردند ضمن اینکه در بخش کارگاه سیار شهری نیز ۱۴۳ هزار و ۶۹۰ نفر ساعت در قالب  یک هزار و ۸۹ نفر دوره آموزش دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی خاطر نشان کرد: این اداره کل در راستای توانمندسازی افراد فاقد مهارت جویای کار توانست با همکاری بخش خصوصی به دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی یک هزار و ۶۱ نفر دوره در قالب ۱۶۸ هزار و ۵۵۷ نفر ساعت آموزش های مهارتی ارایه دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان بیان داشت: برای زندانیان ۷۹۵ نفر دوره در قالب ۱۷۱ هزار و ۴۱۱ نفر ساعت، برای دانش آموزان ۸۹۱ نفر دوره در قالب ۲۷۰ هزار و ۷۰۳ نفر ساعت، ساکنان مناطق  روستایی یک هزار و۷۴۳ نفر دوره در قالب ۲۳۰ هزار و ۱۸۳ نفر ساعت، معتادان بهبود یافته ۳۶۷ نفر دوره در قالب ۳۵ هزار و  ۴۹۳ نفر ساعت و سربازان وظیفه یک  هزار و ۶۷۹ نفر دوره در قالب ۲۴۰ هزار و ۵۷۹ نفر ساعت آموزش های مهارتی ارایه شد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان دامنه وسیعی از مخاطبان را تحت آموزش های مهارتی قرار می دهد که از آن جمله می توان به ۱۸ جامعه هدف شامل آسیب دیدگان اجتماعی، افراد دارای معلولیت، دانشجویان، دانش آموزان، زنان خانه دار و سرپرست خانوار، زندانیان، سربازان وظیفه، معتادان بهبود یافته و شاغلان بنگاه های اقتصادی  ساکنان مناطق روستایی  اشاره کرد.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارائه آموزش های مهارتی در گیلان فعالیت دارند.

برچسب‌ها رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان اخبار کنکور آموزش فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی بخش خصوصی نفر دوره نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد