Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:45:19 GMT

آزمایشگاه تشخیص کرونا در کاشمر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۱۰۳

آزمایشگاه تشخیص کرونا در کاشمر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر محمد جواد یزدانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خیرین سلامت، آزمایشگاه پیشرفته تشخیص مولکولی کرونای شهرستان کاشمر راه اندازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر تصریح کرد: این آزمایشگاه با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با کمک های خیرین سلامت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این آزمایشگاه  علاوه بر آزمایشات کووید ۱۹، در آینده برای تشخیص بیماری های ویروسی و آزمایشات ژنتیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  

یزدانی با بیان اینکه شهرستان کاشمر به عنوان اولین شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد این آزمایشگاه را راه اندازی نکرده است، گفت: با راه اندازی این آزمایشگاه در مرحله نخست، نمونه های بیماران شهرستان کاشمر انجام خواهد شد و پس از آن شهرستان های همجوار را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا نمونه های گرفته شده از بیماران بستری و سرپایی به مشهد ارسال شده است، بیان کرد: با راه اندازی این آزمایشگاه، نمونه ها در کاشمر آزمایش خواهند شد.

یزدانی افزود: تاکنون به خاطر دوری مسافت از مشهد و همچنین تعداد زیاد نمونه های ارسالی به مرکز استان توسط سایر شهرستان ها و همچنین بیمارستانها و مراکز منتخب کرونای مشهد، پاسخگویی آزمایشات، ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد انجام می شد ولی پس از این مهم، پاسخ دهی آزمایشات در همان روز نمونه گیری انجام خواهد شد.

کد خبر 5035036

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر کاشمر شبکه بهداشت و درمان چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم مشهد و بالعکس گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن تولید داخل بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ در حاشیه این مراسم، با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن به دست مهندسین توانمند کشورمان بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

دباغ با اشاره ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی گفت: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود و حرکت آن به صورت یک روز در میان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر