Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:06:41 GMT

افزایش رضایت‌مندی از آموزش مجازی با «جام»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۲۵۳

افزایش رضایت‌مندی از آموزش مجازی با «جام»

ایسنا/زنجان رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل اموزش و پرورش استان زنجان گفت: افزایش رضایت‌مندی در مخاطبان و اولیای دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح «جام» است.

علی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طرح «جام»، اظهار کرد: آﻣﻮزش مجازی ﻣﻘﺪﻣﻪ‌ای ﺑﺮای ﺗﺤﻘﻖ و ایجاد ﻓﺮﺻﺖ‌ﻫﺎی ﺑﺮاﺑﺮ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای ﻫﻤﮕﺎن است و ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ رﻓﻊ ﻣﺤﺪودﯾﺖ‌ﻫﺎ، ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ‌ها را ﻧﯿﺰ برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ در زﻣﺎن، ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎ، ﺗﺒﺪﯾﻞ آﻣﻮزش ﺳﻨﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی به شیوه‌ای مدرن ﺑﺎ اﻧﮕﯿﺰه و اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎراﯾﯽ از ﻣﻬﻢ‌ﺗﺮﯾﻦ ﻋﻠﻞ رﺷﺪ و ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﯿﻮه ﻧﻮﯾﻦ در ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮی است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای سیستم آموزشی کشور محسوب می‌شود و همه مدارس و مراکز آموزشی کشور حسب نیازهای روز جامعه خود را ملزم به بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت آموزش‌های مجازی می‌دانند.

بیات تصریح کرد: انتظار جامعه این است که مدارس غیردولتی با توجه به ماهیت کاری و مشارکت بیشتر مردم در اداره این مدارس در زمینه آموزش‌های مجازی پیش‌قدم بوده و پیش‌قراول تغییر آموزش از شیوه سنتی به شیوه الکترونیکی باشد و از ابزارهای متنوع آموزش مجازی و الکترونیکی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نهایت بهره را ببرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح جام، عنوان کرد: نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی استان در حوزه آموزش‌های مجازی و افزایش رضایت‌مندی در مخاطبان و اولیای دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است. همچنین شناسایی و تشویق موسسان و مدارس فعال و توانمند در آموزش‌های مجازی، شناسایی معلمان و دانش‌آموزان موفق و فعال در حوزه آموزش‌های مجازی و ایجاد شور و نشاط آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل اموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای این طرح در سطح همه مدارس غیردولتی استان، یادآور شد: این طرح در سه بخش فعالیت‌های مدرسه، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزای آموزش‌های مجازی، تدریس مجازی و آموزش‌های الکترونیکی معلمان وولید محتوا (انیمیشن و کلیپ‌های آموزشی توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان آموزش مجازی دانش آموزان آموزش های مجازی مدارس غیردولتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان