Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@15:03:43 GMT

ادموند اختر: مشکلات استقلال از استوری‌ها است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۲۶۴

ادموند اختر: مشکلات استقلال از استوری‌ها است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید یک مربی کارنامه‌دار هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده بگیرد.

ادموند اختر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ استقلال مشکلاتش قبل از داربی شروع شد. مدیریت نتوانست با فرهاد مجیدی کنار بیاید و این مشکلات دودش در چشمان هوادار رفت و قهرمانی جام حذفی از دست رفت و در ادامه هم در لیگ قهرمانان آسیا و در مقابل پاختاکور از این مسابقات حذف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباهات فردی و مشکلات مدیریتی باعث شد که استقلال به این روز بیفتد.

او ادامه داد: ما داریم وقت را هدر می‌دهیم. ما نباید با احساسات هوادار بازی کنیم. گزینه‌های مربی‌گری که مطرح می‌شوند که فقط یک بازی‌ رسانه‌ای است. ما از زحمات نامجومطلق تشکر می‌کنیم اما استقلال باید هدایت تیمش را به یک مربی کارنامه‌دار بسپارد تا مشکلاتی که در فصل پیش به وجود آمد، رخ ندهد. اگر قرار است مربی عوض شود، باید هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.

اختر درباره بازی‌های رسانه‌ای که در صفحات مجازی برای استقلال پیش می‌آید،‌ خاطرنشان کرد: مشکلات باشگاه استقلال از همین استوری گذاشتن‌ها است. مخاطب این استوری‌ها نوجوانان هستند و همین مسائل باعث ایجاد حاشیه می‌شود. علی کریمی در حدی نیست که بخواهد برای باشگاه شرط بگذارد. این مسائل به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. باشگاه باید یک کمیته فنی داشته باشد. اگر کسانی مثل حسن روشن و بهتاش فریبا در کمیته فنی حضور داشته باشند، بازیکن به خود جرات نمی‌دهد که شرط‌های غیر معقول بگذارد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسانی برای نقل و انتقالات باشگاه کار می‌کنند که از فوتبال سر در نمی‌آورند. من بعید می‌دانم تیمی در ایران باشد که پولی بیشتر از استقلال بدهد. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد. متاسفانه در نقل و انتقالات، دلال‌ها در مذاکرات تاثیر می‌گذارند و بازیکن از این مسائل اطلاعاتی ندارد. دلال‌های  ما دارند این مشکلات را به وجود می‌آورند. ما یک ماه است داریم می‌شنویم کسانی مثل روزبه چشمی و علی کریمی دارند می‌روند. اگر قایدی می‌خواهد برود،‌ خوب پول خروجش از باشگاه را بدهند تا باشگاه بتواند پول خوبی به دست بیاورد و درآمدزایی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد دیاباته گفت: دیاباته بازیکن خوبی است اما اگر بدنش آماده نباشد، به درد نمی‌خورد. او هر وقت پولش را نگرفت، به کشورش بازگشت و بعد از آنکه پولش را گرفت با 10 کیلو اضافه وزن به تیم بازگشت. این بازیکن در بازی‌های بزرگ ما هیچ کاری نتوانست از پیش ببرد. اگر دیاباته آماده باشد،‌ می‌تواند به تیم کمک کند. در غیر اینصورت او هم به مشکلات تیم اضافه می‌شود.

او در پایان گفت: همین امروز هم برای درست کردن مشکلات باشگاه بسیار دیر است. ما قبل از داربی وارد این مشکلات شدیم. در آن زمان یک بزرگ‌تر نبود که بتواند این سوء‌تفاهم‌ها را حل کند. ما باید هر چه سریع‌تر یک کمیته فنی قوی تشکیل دهیم که روی هوادار و تیم تاثیرگذار باشد و بتواند شرایط را مدیریت کند. ما خریدهای خوبی هم در نقل و انتقالات نداشتیم. تیم استقلال بسیار بزرگ است و باید بازیکنان بزرگی به این باشگاه بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ادموند اختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس

بازیکنان سپاهان یک استوری اینستاگرامی مشترک منتشر کردند.

طرفداری | بازیکنان سپاهان اعتقاد دارند سپاهان مظلوم است.

بازی پرسپولیس و سپاهان به حاشیه‌های عجیبی کشیده شد. حاشیه‌هایی که هر طرف اعتقاد دارند حق با آن‌ها است.

بازیکنان سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی مشترک اصفهان را مظلوم نامیدند و از هواداران خود حمایت کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم