Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احراز تخلف گران‌فروشی کود کشاورزی و شیرآلات در دو انبار شهرستان ری به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به کشف میزان قابل توجهی از گران‌فروشی در ری اظهار داشت: در جریان بازرسی از انبارها  بازرسان اداره صنعت ری موفق به کشف در حدود 2 هزار قطعه شیرآلات و 15 تن کود به دلیل گران فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی این محموله کشف شده در حدود 7 میلیارد ریال است که به دلیل شرایط موجود در کشور به منظور طی مراحل قانونی برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضائی و تعزیرات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه با اشاره به برخورد جدی بازرسان با گران‌فروشی ملزومات بهداشتی گفت: انبار نگه‌داری کود و شیرآلات در شهرری توسط بازرسان گشت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری شناسایی شد که به‌دلیل احراز تحلف گرانفروشی جرائمی در این راستا صادر شد.

تولیدکنندگان روغن گرانفروشی می‌کنند/ سوءاستفاده از کد ملی در سامانه تجارتاصفهان| افزایش پرونده‌های تعزیرات در دوران شیوع کرونا؛ بیشترین شکایات مربوط به گرانفروشی استبا هرگونه احتکار و گرانفروشی تولیدکنندگان و فروشندگان در استان مرکزی به شدت برخورد می‌شود

وی تصریح کرد: برای گران‌فروشی شیرآلات در حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و برای گران فروشی کود در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تعلق گرفت و در نهایت پرونده واحد متخلف تحویل مراجع قضائی شد.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در بازار برخی از سودجویان اقدام به افزایش قیمت خودسرانه و گران‌فروشی اجناس کردند که با هوشیاری بازرسان اداره صنعت ری این اقدام ناتمام ماند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت شهرستان ری اداره صنعت گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد