Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت:پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آنها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این برای ما آوانس است.

به گزارش مشرق، پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب اظهار داشت: هر چهار تیمی که به این مرحله رسیدند، واقعاً تیم های قدرتمند و از نظر کیفیت یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از قرعه‌کشی برای ما فرقی نداشت با چه تیمی بازی می‌کنیم.

وی در خصوص قدرت تیم پرسپولیس که حریف روز چهارشنبه پاختاکور خواهد بود، گفت: پرسپولیس تیمی قدرتمند است و روز گذشته السد را شکست داد. آنها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده‌اند. ما برای تقابل با آنها آماده هستیم. پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آنها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این برای ما آوانس است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره اینکه تیمش یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت خواهد کرد، اظهار داشت: بله، همینطور است. این یک تورنمنت ویژه است و ما آماده هستیم و از نظر فیزیکی نیز آماده خواهیم بود و از نظر ذهنی نیز خودمان را آماده می‌کنیم، چون برای این بازی اشتیاق زیادی داریم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس رقیب پاختاکور شد

هویسترا درباره اینکه هتل آنها با پرسپولیس یکی است، گفت: بله، در فوتبال همه باهم دوست هستیم و باید اینطور باشد، اما بازی متفاوت است و هر دو تیم دنبال برد هستند و یک بازی پرهیجان خواهد بود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیمش که دچار کرونا شده است، گفت: او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و از این نظر خوشحالیم. امیدوارم که ریکاوری او کامل شود و شاید او بتواند روز بازی جزو تیم باشد. اینجا به خوبی به او می‌رسند و معالجه او  به خوبی انجام شده است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره وضعیت کرونا که باعث حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان آسیا شد و رعایت پروتکل‌ها در تیم خودش خاطرنشان کرد: اکنون زمان پاندمیک است و این نگرانی همیشه پشت سر ما قرار دارد. ما خیلی این مسئله را مدیریت کردیم. از روز اول در ازبکستان همه بازیکنان را از همه دور نگه داشتیم و باشگاه از نظر مدیریتی با این مسئله خوب برخورد کرد. به خصوص در همین مسابقات تمام کادرفنی و بازیکنان را مراقبت کردیم و به این کار ادامه می‌دهیم. کمیته برگزاری مسابقات هم در این رابطه خیلی به ما کمک کرده و تا به اینجا خوب بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال مربی تیم فوتبال پاختاکور مربی تیم برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات