Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، بشرویه و طبس در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خوسف، درمیان و فردوس در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان و قاینات در وضعیت زرد (متوسط خطر) و شهرستان سرایان هم در وضعیت سفید (کم خطر) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ میزان بروز تجمعی همچنان شهرستان بیرجند با ۴۹۵ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت رتبه نخست، سربیشه با ۴۲۲ رتبه دوم، بشرویه با ۳۹۱ رتبه سوم، درمیان با ۳۸۵ نفر رتبه چهارم و شهرستان سرایان با ۳۷۵ رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی و کنترل کرونا در خراسان جنوبی درخصوص آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا در استان اظهار داشت: نسبت مرگ و میر افراد مبتلا به کرونا در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اکنون ۵.۱ درصد و میانگین کشوری ۵.۷ درصد است.

وی افزود: میزان مرگ و میر اختصاصی - علیتی در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان ۱۵.۴ و در کشور ۳۰.۱ درصد اعلام شده است.

شریف‌زاده بیان کرد: میزان بروز تجمعی بیماری کرونا در استان ۳۸۰ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و این شاخص در کشور ۵۲۱ است.

وی اظهار داشت: همچنین درصد نمونه‌های مثبت کرونا در استان ۲۱ درصد و در میانگین کشوری ۱۱.۳ درصد است.

وی گفت: شاخص نمونه‌گیری کرونا به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان ۱۸.۱ درصد و کشوری ۴۶.۳ درصد است که وضعیت استان نسبت به وضعیت کشور نامطلوب‌تر است.

خراسان جنوبی که اوایل شهریور امسال با افزایش بیماران تنفسی در این استان به وضعیت هشدار بازگشته بود، ابتدای هفته گذشته از سوی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزو استان‌های در وضعیت قرمز اعلام شد.

روند ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی پس از خیزهای اول و دوم بیماری در فروردین و خرداد امسال، بار دیگر در شهریورماه صعودی شده است.

برچسب‌ها بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید