Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یوسفی در گفتگو با برنامه دانیشیخ درباره پرداخت تسهیلات کرونا، عنوان کرد: ستاد مقابله با تسهیلات کرونا برای جبران برخی خسارت‌ها تسهیلاتی درنظر گرفته است که تاکنون، پرونده حدود 208 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به بانک‌‌های عامل استان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: متقاضیان تسهیلات کرونا همچنان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه کارا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا یوسفی در گفتگو با برنامه دانیشیخ درباره پرداخت تسهیلات کرونا، عنوان کرد: ستاد مقابله با تسهیلات کرونا برای جبران برخی خسارت‌ها تسهیلاتی درنظر گرفته است که تاکنون، پرونده حدود 208 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به بانک‌‌های عامل استان معرفی شده است.
وی افزود: تاکنون چهار هزار و 451 فقره از پرونده‌های ثبت نامی تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند که در این میان شاهد عملکر 33.5 درصدی بانک‌ها در ارائه تسهیلات هستیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان یادآور شد: متاسفانه دو بانک ملت و ملی در استان زنجان از عملکرد قابل قبولی برخوردار نبوده‌اند، به طوری که بانک ملی نزدیک به 30 درصد و بانک ملت حدود 13 درصد از تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.
یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین میزان تسهیلات درخواست شده در استان زنجان مربوط به این بانک ملی و ملت به ارزش حدود 60 و 50 میلیارد تومان است، مطمئن هستیم با برطرف شدن کاستی‌ها، این دو بانک عقب‌ماندگی‌های خود را جبران خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه این تسهیلات تقاضا محور است، تاکید کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام برای این تسهیلات تمام شده است؛ ولی باید بگویم که ما هنوز این سامانه را نبسته‌ایم و این فرصت برای هم‌استانی‌های عزیز وجود دارند که همچنان برای دریافت آن، در سامانه کارا ثبت نام کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه کارا استان زنجان وام کرونا تسهیلات کرونا استان زنجان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان