Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی گوهری ظهر امروز در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اورژانس سمنان اظهار کرد: ۳۱ پایگاه اورژانس در بخش‌های روستایی، شهری و هوایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان فعال است.

او گفت: به‌طور متوسط در جاده‌های استان سمنان، اورژانس در هر ۴۰ کیلومتر مستقر است و به مصدومان احتمالی خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: کاهش سفرها به دلیل کاهش شیوع کرونا ویروس باعث کاهش سوانح رانندگی و میزان مأموریت‌های اورژانس سمنان در ماه‌های گذشته شده است.

گوهری بیان کرد: کیفیت در خدمات‌رسانی به مصدومان و بیماران در سال‌های گذشته در اورژانس سمنان مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: توجه به دولت الکترونیک و انجام مأموریت‌ها با بهره‌گیری از زیرساخت‌های ارتباطی به‌طور جد در دستور کار اورژانس سمنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: زمین برای ساخت ساختمان جدید اورژانس سمنان فراهم شده است و با جذب اعتبارهای ملی و همراهی مسؤولان ارشد استان برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی و تکمیل این طرح اقدام می‌شود.

گوهری گفت: از مجموع پایگاه‌های اورژانس سمنان، یک پایگاه به‌صورت کانکسی است که با تحویل زمین برای ساخت پایگاه دائم در منطقه ده‌نمک اقدام خواهد شد.

او تصریح کرد: ساخت و تجهیز مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی و اورژانسی در سمنان در اولویت است و برای اجرای این نیازمند مساعدت تمامی مسؤولان هستیم.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی درمان علی گوهری دولت الکترونیک زیرساخت های ارتباطی اورژانس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک