Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@15:30:48 GMT

پشت پرده مافیای کنکور به تلویزیون رسید

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۳۷۸

پشت پرده مافیای کنکور به تلویزیون رسید

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مستند سینمایی «سد در سد» که به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد 31 شهریور و همزمان با اعلام نتایج کنکور در پلت‌فرم‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه اینترنتی شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و عصر روز دوشنبه 7 مهرماه نیز روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

مستند «سد در سد» در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سالهای گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

در ساخت مستند نقادانه «سد در سد» برخی چهره‌های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق اموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدین سیستم آموزشی همکاری داشته‌اند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.

همچنین در بخش مهمی از این مستند به نقش مافیای کنکور، حذف کنکور و همچنین اتفاقاتی که کنکور برای قشر جوان و نوجوان رقم زده نیز پرداخته شده که برخی مسایل برای اولین بار مطرح می‌شود.

مستند «سد در سد» در مدت زمان 42 دقیقه به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی تهیه شده در موسسه اومافیلم و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که عصر روز دوشنبه 7 مهر ساعت 16 از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

فاطمه قربان‌نیا کد خبر: 1074196 برچسب‌ها کنکور سراسری کنکور مستند سد در سد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور سد در سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

- مساله غزه، امروز مساله اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که می‌کنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبر‌ها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشور‌های مختلف اروپایی، یعنی ملت‌ها نسبت به مساله غزه حساسند. مساله اول دنیاست این مساله. نباید بگذاریم این مساله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مساله اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. 

- نحوه رفتار آمریکا در مساله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

- فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون