Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در حوالی خیابان ابوریحان کالای اساسی و ضروری مردم را احتکار کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیمی از ماموران پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم مقدار زیادی روغن‌های خوراکی را احتکار کرده و قصد دارد روغن‌ها را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار مصرف توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: روز گذشته تیمی از ماموران با هماهنگی‌های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی کالا به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار ۱۴ هزار و ۷۴۸ بطری روغن در مجموع ۲۴ هزار و ۷۰۵ لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید

کشف اقلام احتکار شده مصرفی خودرو در محله اتابک تهران

کشف آب‌های معدنی تاریخ گذشته در باقرشهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکارکالا پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان