Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:27:37 GMT

اقتدار کشور به واسطه رشادت های ایثارگران است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۵۵۳

اقتدار کشور به واسطه رشادت های ایثارگران است

کریمی با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس هر روز بیشتر می شود، گفت: اقتدار کشور به واسطه رشادت ها و ایثارگری هایی است که در دوران دفاع مقدس رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» امروز(دوشنبه ۷ مهر) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این نمایشگاه تداعی کننده ایثارگری و رشادت های هشت سال دفاع مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس هر کسی به فراخور نقشی که دارد وظیفه خود را با نوشتن خاطرات و یا انتشار عکس های دوران دفاع مقدس ایفاء می کند، ادامه داد: پاسداشت روزهای دفاع مقدس کار بسیار بزرگی است و امروز کشور ما هر ثمره ای که دارد به واسطه رشادت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است.

 

کریمی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران، تأکید کرد: حاضر نیستیم داشته هایی را که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم را به سادگی از دست بدهیم.

 

وی افزود: از تلاش های حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و دیگر دستگاه های اجرایی برای برپایی این نمایشگاه تشکر می کنم و حضور دستگاه های مختلف در این نمایشگاه بیانگر آن است که هر چه جلوتر می رویم توجه به دفاع مقدس کمتر نمی شود بلکه این توجه هر روز بیشتر می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابراهیم کریمی دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس کریمی دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است