Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: فقط سه پزشک طرف قرار داد با بیمه سلامت در این استان از طرح الکترونیکی شدن نسخ استقبال نکرده است.

دکتر رعنایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: غیر از پزشکان مذکور تمامی پزشکان طرف قرار داد با بیمه سلامت در این استان از طرح نسخ الکترونیکی و استحقاق سنجی استقبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قدم اول اجرای طرح نسخ الکترونیکی برای پزشکان طرح استحقاق سنجی است که تعدادی از پزشکان با این طرح شروع کرده تا به طور کامل با طرح آشنا شوند.

رعنایی ادامه داد: البته پزشکانی نیز بوده اند که از همان ابتدا طرح نسخ الکترونیکی را اجرایی کرده اند.

به گفته وی 83 پزشک طرف قرار داد با بیمه سلامت، طرح نسخ الکترونیکی و یا استحقاق سنجی را اتجام می دهند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تعدادی پزشک متقاضی در این استان وجود دارد که خواهان انعقاد قرار داد با بیمه سلامت هستند، گفت: یکی از شرط اولبه برای انجام این کار اجرای طرح نسخ الکترونیکی توسط آن ها است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح نسخ الکترونیکی شفاف سازی به منظور تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت است که توسط وزارت بهداشت دنبال می شود.

رعنایی بیان کرد: در حال حاضر ۴۵ داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی با اجرای این طرح همکاری های لازم را دارند که با پیگیری های صورت گرفته این پوشش به ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی توضیح داد: طی سال گذشته ماهانه سه هزار و در سال جاری ماهانه ۱۱ هزار نسخه الکترونیکی ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نسخه الکترونیکی طرح نسخ الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد