Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه هنر اسلامی برای معرفی فرهنگ و هنر اسلامی به غیرمسلمانان در انگلیس در موزه «رویال ورکستر» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « worcesternews»،نمایشگاه هنر اسلامی برای معرفی فرهنگ و هنر اسلامی به غیرمسلمانان در انگلیس در موزه «رویال ورکستر» برگزار می شود.

 

این موزه از همه شهروندان ورکستر دعوت کرده است تا برای دیده اشیاء و هنرهای دستی خیره کننده از نمایشگاه هنرهای اسلامی:خلاقیت،تجارت و مبادله بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درهای این نمایشگاه روز 10 اکتبر (شنبه 19 مهر) به روی همه شهروندان ورکستر باز می شود.

 

شنبه بعد از روز برگزاری نمایشگاه یعنی روز  17 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهر مخاطبان می توانند  در یک رویداد آنلاین پرسش و پاسخ زنده فیس بوک به  سرپرستی « Fuchsia Hart » شرکت کنند.

 

او در این نشست در مورد برخی از نمایشگاه ها به طور مفصل صحبت خواهد کرد و در مورد تحقیقات خود در مورد هنرهای جهان اسلام سخن خواهد گفت.

 

«سوفی هیت» مدیر موزه در این باره گفت: این نمایشگاه طوری طراحی شده است که مطابق میل اکثر مشتریان و بازدیدکنندگان باشد.

 

وی افزود: در این نمایشگاه هنرها و سنت های فرهنگی جهان اسلام در قرن های 19 و 20 میلادی به نمایش در می آید.

 

موزه «رویال ورکستر» در سال 2019 میلادی پروژه ای را آغاز کرد تا این امکان را به کارشناسان هنر و طراحی های اسلامی بدهد که بخشی از وقت خود راصرف مشاهده مجموعه ها و آرشیوهای این موزه کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: هنر اسلامی نمایشگاه نمایشگاه هنر هنر اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید