Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@08:11:24 GMT

کشف الماس 9 قیراطی در پارک (+عکس)

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۱۹۳۱

کشف الماس 9 قیراطی در پارک (+عکس)

مرد خوش شانس آمریکایی هنگام پیاده روی در پارک ایالتی آرکانزاس سنگ الماس ۹ قیراطی پیدا کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از سی ان ان، این مرد ۳۳ ساله می گوید بسیار خوش شانس بوده که هنگام پیاده روی توجهش به سنگ درخشان جلب شده و آن را از زمین برداشته است.

"کینارد "۳۳ ساله که الماس را پیدا کرده در این باره گفت: سنگ را برای بررسی بیشتر به یک جواهر فروش نشان دادم و او اطمینان داد که سنگ الماسی بزرگ و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پارک ایالتی آرکانزاس محل خوبی برای یافتن الماس است و از سال ۱۹۰۶ میلادی تاکنون مردم توانسته اند ۷۵۰۰۰ سنگ الماس گران قیمت را در نقاط مختلف پارک بیابند به عبارتی پارک آرکانزاس به پارک الماس نیز شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: کشف الماس مربوط به 230 میلیون سال پیش در روسیه (فیلم) کشف یک الماس بزرگ دیگر در آفریقا (+عکس) کشف با ارزش ترین الماس تاریخ (عکس) لینک کوتاه: asriran.com/0038ow

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشف الماس 9 قیراطی الماس 9 قیراطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر اسدالهی اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

tags # خوزستان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور