Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این ششمین فراخوان صندوق برای حمایت از فناوران و پژوهشگران کشور در این حوزه است،  پژوهشگران از ابتدای مهرماه سال جاری تا ۱۵ آذر ماه برای ارسال طرح‌های پژوهشی خود فرصت دارند،  طرح‌های ارسال شده پس از داوری و ارزیابی برای حمایت مصوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع فراخوان‌های چهارم و پنجم کارگروه‌های فنی و مهندسی و محیط زیست، تغییرات اقلیم و سلامت ۴۹۵ طرح پژوهشی به صندوق ارسال شد که تا کنون ۱۴۷ طرح مصوب شده است و مابقی نیز در حال بررسی هستند.

بر اساس این گزارش کارگروه‌های گوناگونی مانند علوم پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم و علوم زیستی، هنر و معماری، مدیریت و علوم اقتصادی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علم در صندوق فعال هستند،  هر کارگروه در طول سال ۳ فراخوان‌برای حمایت از طرح‌های پژوهشی محققان کشور منتشر می‌کند تا با ایجاد فضایی رقابتی زمینه مناسبی برای فعالیت‌ پژوهشگران فراهم شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

برچسب‌ها صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور فراخوان محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور فراخوان محیط زیست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور فراخوان محیط زیست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در بازدید از خانه‌های تاریخی اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 6093206

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»