Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدی فر پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری مجازی جشنواره ملی حماسه گویان با اشاره به چگونگی انتخاب داوران و آثار اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم هر جشنواره هیئت داوران آن جشنواره هستند، جشنواره ملی حماسه گویانویژگی‌ها و حساسیت‌های خاص خود را دارد و به دلیل اینکه آثار تصویری هستند، از نظر آشنایی با مبانی فنی و هنری نیز باید داوران دارای تخصص ویژه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صدا، تصویر، بیان، ادبیات جملات و شیرینی خاطرات دفاع مقدس، یک بخش مهم از داوری جشنواره و راستی آزمایی این خاطرات نیز بخش مهم دیگر است و به همین دلیل ترکیب تیم داوران بسیار خاص است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان ابراز داشت: از آنجایی که خاطرات مورد استفاده در این جشنواره از اقشار مختلف و بخش‌های متعددی مانند ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، گروه‌های پشتیبانی، فنی، ترابری، بخش‌های درمانی است و خاطرات بمباران شهرها، آزادگان، جانبازان را نیز شامل می‌شود، هیأت داوران، جمعی کاملاً متخصص و آشنا با بخش‌های مختلف مذکور است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم انجام شده تا خبره‌ترین افراد در بحث داوری به ما کمک کنند، گفت: در بخش‌های هنری نیز حوزه هنری خودش دست اندرکار است و از اساتید اصفهان و حوزه ستاد به عنوان داوران بخش هنری استفاده می‌شود.

وی در خصوص جوایز این جشنواره خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش بینی ۴۰ اثر برگزیده داریم که در سه درجه دسته بندی می‌شوند، یک درجه ممتاز که در این بخش به دو اثر جایزه ویژه و تندیس جشنواره همراه با مبلغ دو و نیم میلیون تومان داده می‌شود و برنامه‌ی ویژه ای نیز برای آنها در آینده خواهیم داشت.

احمدی فر تاکید کرد: در رتبه‌ی دوم نیز به هشت اثر برگزیده از خاطرات بزرگسالان و هشت اثر برگزیده بخش دانش آموزی هر کدام یک میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و در رتبه‌ی سوم به دو گروه دوازده نفری بزرگسال و دانش آموزی به عنوان بخش تقدیری نفری پانصد هزار تومان اهدا می‌شود.

کد خبر 5035196

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت