Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: قرارداد محمد قنبری را با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد این بازیکن با تیم قبلی‌اش رسانه‌ای نکردیم! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی درباره عقد قرارداد محمد قنبری با این تیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه محمد قنبری بازیکن جوان و با استعدادی است و سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود، دو هفته پیش در باشگاه حاضر شد و درخصوص حضور در تراکتور مذاکره و توافق کردیم، اما با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد با تیم قبلی‌اش (خوشه طلایی ساوه)، انتشار خبر عقد قرارداد به بعد از حل این مشکل موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: پرونده این بازیکن همچنان در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است و تا مشخص نشدن تکلیف این بازیکن، نمی‌توانستیم رابطه قراردادی را با وی رسانه‌ای و تائید نماییم.

سهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: انتشار تصویر عقد قرارداد محمد قنبری با تراکتور توسط این بازیکن و قرار دادن آن در اختیار سایت‌های خبری بدون اطلاع باشگاه بی اخلاقی و اقدامی غیرحرفه‌ای بود و از نظر ما بی‌انضباطی تلقی می‌شود و به همین خاطر قطعاً برخورد انضباطی با او انجام خواهد شد.

اولین خرید منصوریان در تراکتور از لیگ دسته اول آمد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز محمد قنبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!