Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت فرهنگ‌سرای رسانه از خانواده شهید جاویدالاثر مصطفی پالیزوانی در مقبره‌الشهدای باغ موزه دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، آیین تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر «مصطفی پالیزوانی» در جوار مزار هشت شهید مدفون در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این ویژه برنامه که به همت فرهنگ‌سرای رسانه و با مشارکت باغ‌موزه دفاع مقدس، خبرگزاری دفاع مقدس، انتشارات حدیث قلم و امور ایثارگران شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود، از خانواده شهید پالیزوانی تجلیل خواهد شد، همچنین تقدیر از هنرمند انقلابی «حسین محمودیان» مستندساز حوزه دفاع مقدس، سخنرانی علی محمد بشارتی وزیر اسبق کشور، روایتگری حمید پارسا، نمایشگاه کتاب «چهل‌چراغ» با نمایش و فروش ۴۰ عنوان کتاب شاخص حوزه دفاع مقدس با تخفیف ۳۰ درصدی، آیین هم‌عهدی با شهدا و اهدای جوایز، از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

‌ویژه برنامه «چهل‌چراغ» با حضور جمعی از جهادگران و مدیران فرهنگی، سه‌شنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۸ با رعایت تمامی موازین بهداشتی، در مقبره‌الشهدای باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس خانواده شهید ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند