Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:13:24 GMT

سفیر جدید عراق در تهران انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۳۴۶

سفیر جدید عراق در تهران انتخاب شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عراق، امروز (دوشنبه - 28 سپتامبر) از انتخاب سفیر جدید خود در تهران خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری «عین العراق»، وزارت خارجه عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «نصیر عبدالمحسن عبدالله» به عنوان سفیر جدید این کشور در تهران، استوارنامه خود را تقدیم کرد.

در این بیانیه آمده است که نصیر عبدالمحسن عبدالله، استوارنامه خود را به عنوان سفیر جدید جمهوری عراق در ایران به «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، در این دیدار دو طرف درباره اهمیت تقویت روابط و همکاری میان دو کشور گفت‌وگو کردند و سفیر جدید عراق در تهران درباره همکاری‌ بیشتر با وزارت خارجه ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور، ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

به گزارش تابناک، بنابر  اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در  این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه ‌گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

 

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است