Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی از رویارویی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقبال کرد.

محمد پنجعلی پیشکسوت و مدیر آکادمی پرسپولیس، در مورد تقابل سرخ پوشان با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:

با نمایش خوب و فوتبالی که از پرسپولیس دیده ‌ایم، به نظرم در مرحله یک چهارم پایانی به قرعه خوبی خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجعلی افزود:

من پاختاکور را به دو تیم عربستانی ترجیح می ‌دادم. در بازی با تیم‌ های عربی همیشه نگرانی بر سر بحث داوری وجود خواهد داشت. از طرف دیگر پاختاکور تیمی است که بالا بازی می‌کند و این فرصت خوبی برای پرسپولیس است تا برای گلزنی اقدام کند. ساختار دفاعی خوبی هم داریم که به نظرم از عهده مهار حملات پاختاکور بر می ‌آید و توان انجام این کار را دارد.

مدیر آکادمی پرسپولیس گفت:

تکیه اصلی پاختاکور بر توان بدنی است. سال قبل هم اشتباهات داوری به آنها کمک کرده بود. آن هوش و ابتکاری که بچه‌ های ما دارند را آنها ندارند. به نظرم پرسپولیس با بازی معمول خودش که در این چند بازی دیدیم، نه تنها این بازی را با موفقیت پشت سر می‌ گذارد که به فینال بازی ‌ها هم می ‌رسد.

پنجعلی درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با السد اضافه کرد:

بازی با السد یک مسابقه متفاوت نسبت به دیدار با الشارجه بود. اگر قرار بود همان طور که جلوی تیم اماراتی ظاهر شدند، جلوی تیم قطری بازی کنند، حتما به مشکل می‌ خوردیم. پرسپولیس به هر شکل دیگری بازی می ‌کرد، می ‌باخت. این که بازی را در ابتدا بستند، تدبیر کاملا درستی بود. اگر نتیجه را واگذار کنید، دیگر برای کسی اهمیت ندارد که مالکیت بازی را داشتید یا زیبا بازی کرده ‌اید. اصل اول، کسب نتیجه است. در این بازی اصل بعد، پایان بازی در 90 دقیقه بود، چون بازی در هر سه روز یک بار فشار زیادی می ‌آورد. پرسپولیس در هر دو مورد موفق بود.

محمد پنجعلی در پایان گفت:

چند سال قبل هم که به فینال رفتیم با همین تفکر موفق شدیم و السد، توپ را بیشتر در اختیار داشت. در این بازی هم چنین بود اما پرسپولیس بود که نه تنها گل بازی را زد که دو بار هم تیرک دروازه حریف را لرزاند و نشان داد که موقعیت ‌های کم تری ایجاد نکرده است.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و یورش به غیرممکن ها!

حمید مطهری: AFC باید سیامک نعمتی را مثل مهدی بن عطیه ببخشد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!

هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بار‌ها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده، اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همین‌جا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه‌بان جوان شده است.

منبع:  ورزش سه

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس