Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:55:33 GMT

پاسخ عجیب تیم بایدن به درخواست ترامپ

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۵۹۶

پاسخ عجیب تیم بایدن به درخواست ترامپ

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیت بدینگفیلد، معاون مدیر کمپین انتخاباتی جو بایدن به تقاضای دونالد ترامپ برای گرفتن تست استفاده از مواد مخدر از خود و این رقیب دموکراتش قبل از مناظره‌های ریاست جمهوری آتی در روز سه‌شنبه پاسخ داد.

 بدینگفیلد در مطلبی نوشت: بایدن قصد دارد پاسخ‌هایش در مناظره را با کلمات بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رئیس جمهوری فکر می‌کند بهترین استدلال‌هایش را می‌تواند با ادرار ارائه کند می‌تواند برای این کار تلاش کند. ما از دونالد ترامپی که به روی فرصت محافظت از جان ۲۰۰ هزار آمریکایی با عدم تهیه طرحی برای متوقف ساختن ویروس کووید- ۱۹ ادرار کرد بیشتر از این انتظار نداریم.

دونالد ترامپ تقاضا کرده "قبل یا بعد از مناظره انتخاباتی سه شنبه شب از جو بایدن خوابالو تست مواد مخدر گرفته شود. "

او خاطر نشان کرده عملکرد‌های این نامزد انتخاباتی دموکرات در مناظره "به طرز بی‌سابقه‌ای نابرابر" بوده و اضافه کرد که این ممکن است در نتیجه استفاده از دارو بوده باشد. او همچنین گفت که خودش هم حاضر است این تست را بدهد.

بایدن قبلا هم در برخی حضور‌های عمومی‌اش یک سری اظهارات عجیب را مطرح کرده است. او اخیرا گفت "۱۸۰ سال قبل به نمایندگی سنا انتخاب شد" و همچنین گفت که در دانشگاه ایالتی دلاور تحصیل کرده، اما این دانشگاه ادعای بایدن را تکذیب کرد. این معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در یک موقعیت دیگر هم به اشتباه گفت که ۲۰۰ میلیون نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته رئیس جمهوری آمریکا، چند روز پیش بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی پذیرای پرسش‌های خبرنگاران نشد.

انتظار می‌رود مناظره آتی بین ترامپ و بایدن به مسائلی شامل معرفی نامزدی برای کرسی خالی دادگاه عالی آمریکا بعد از مرگ روث بیدر گینزبرگ، پاسخ به همه گیری کروناویروس، مسائل اقتصادی و اعتراضات و آشوب‌های اخیر در شهر‌های آمریکا بپردازد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب بایدن ترامپ مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا