Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@07:12:08 GMT

برخورد انضباطی باشگاه تراکتور با بازیکن جدید!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۷۰۳

برخورد انضباطی باشگاه تراکتور با بازیکن جدید!


به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی درباره عقد قرارداد محمد قنبری با این تیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه محمد قنبری بازیکن جوان و با استعدادی است و سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، دو هفته پیش در باشگاه حاضر شد و درخصوص حضور در تراکتور مذاکره و توافق کردیم، اما با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد با تیم قبلی‌اش، انتشار خبر عقد قرارداد به بعد از حل این مشکل موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: پرونده این بازیکن همچنان در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال است و تا مشخص نشدن تکلیف این بازیکن، نمی‌توانستیم رابطه قراردادی را با وی رسانه ای و تایید نماییم.

سهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: انتشار تصویر عقد قرارداد محمد قنبری با تراکتور توسط این بازیکن و قرار دادن آن در اختیار سایت‌های خبری بدون اطلاع باشگاه بی اخلاقی و اقدامی غیرحرفه‌ای بود و از نظر ما بی‌انضباطی تلقی می‌شود. به همین خاطر قطعاً برخورد انضباطی با او انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب میرمعصوم سهرابی تراکتور کمیته انضباطی مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟