Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اِ ک یونان، گفت: هنوز باور نمی‌کنم که چرا موقعیت هایی که داشتم را تبدیل به گل نکردم؛ البته فوتبال همین است اما نباید این موضوع دوباره تکرار شود.

 «کریم انصاری‌فرد» پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم آاِک آتن برابر لامیا در چارچوب هفته دوم سوپرلیگ یونان در خصوص موقعیت‌های از دست رفته توسط او، اظهار داشت: مهم کسب ۳ امتیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته سختی را با کسب سه برد پشت سر گذاشتیم. حالا اعتماد به نفس خوبی داریم و می‌خواهیم که به همین روند فصل را ادامه دهیم.

وی افزود: هنوز باور نمی‌کنم که چرا موقعیت هایی که داشتم را تبدیل به گل نکردم. البته فوتبال همین است اما نباید این موضوع دوباره تکرار شود. موقعی که فرصت‌ها را از دست دادم از روی عصبانیت کلماتی را به کار بردم اما امیدوارم دوربین‌ها این کلمات را ضبط نکرده باشند.

انصاری‌فرد تصریح کرد: از بودن در تیم آ.اِ ک احساس خوشحالی و آرامش دارم. بازیکنان این تیم باتجربه هستند و بازی در کنار آن‌ها راحت است. امیدوارم در دیدار بعدی نیز بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

تیم آ.اِ ک هم اکنون در رده دوم جدول لیگ یونان قرار دارد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد