Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:29:00 GMT

استان بوشهر ۵۸۲ معلم و دانش‌آموز شهید دارد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۸۹۴

استان بوشهر ۵۸۲ معلم و دانش‌آموز شهید دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه آموزش و پرورش استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۱۱ معلم شهید، ۴۷۱ شهید دانش آموز، چهار هزار رزمنده، ۹۲ نفر آزاده و صدها جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها در نظام مقدس انقلاب اسلامی فعال بوده و دین خود را ادا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی اظهار داشت: آموزش و پرورش با برگزاری یادواره شهدا در مدارس و همچنین اردوهای راهیان نور یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه می‌دارد و آنها را به نسل جوان انتقال می‌دهد.

وی تصریح کرد: سه ضلع خانواده، آموزش و پرورش، نظام و حاکمیت در پرورش یک فرد نقش مؤثری دارند و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم محصول نفس پاک معلمان در مدارس هستند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: تلاش و توجه ما در آموزش و پرورش به همه جنبه‌های تعلیم و تربیت است و ما در حوزه پرورشی نیروهای متخصص و پرتلاشی داریم که دستاورد آن مقام و رتبه‌های متعدد استانی و کشوری است.

وی افزود: کار ما در زمینه‌ی تربیت بسیار مشکل تر از آموزش است و در این راه سخت و دشوار خانواده‌ها باید همکاری بسیار نزدیک و خوبی با آموزش و پرورش داشته باشند.

مراسم تجلیل از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، حقدوست رئیس اداره امور تربیتی، حسنی مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و تعدادی از فرهنگیان در سالن استاد بهزاد برگزار شد.

در پایان این مراسم از هفت نفر از فعالان و طلایه داران تربیت شهرستان گناوه تجلیل شد.

کد خبر 5035267

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر شهرستان گناوه بوشهر چهل سالگی دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله شهرستان گناوه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت