Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مذاکرات با الکساندر نوری برای سپردن هدایت آبی‌پوشان به این مربی از سر گرفته شده است.

الکساندر نوری، اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال است که در روزهای گذشته به دلیل حضور آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، مذاکرات با او متوقف شده بود.

نوری که سابقه هدایت تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را دارد، شروطی برای بستن قرارداد دارد که طرفین در این زمینه در حال مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی که در آلمان زندگی می‌کند، به دلیل اینکه دو رگه ایرانی - آلمانی است، مشکلی برای حضور در فوتبال ایران ندارد اما موضوع این است که خواهان دریافت پولش به دلار است در حالی که استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند قرارداد ریالی می‌بندند.

نوری دو شرط دیگر هم پیش‌روی باشگاه استقلال قرار داده که باشگاه در حال صحبت با او درباره این شروط است.

در صورتی که توافق نهایی صورت گیرد، این مربی همراه خود یک دستیار به ایران می‌آورد و دو دستیار ایرانی در کنار نوری در استقلال حضور خواهند داشت که اصلی‌ترین گزینه، مجید نامجومطلق است./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت