Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:26:59 GMT

خانه گردشگر مازندران در بهشهر راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۹۴۳

خانه گردشگر مازندران در بهشهر راه اندازی شد

گروه استان‌ها - معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر رونق گردشگری از طریق توسعه صنایع دستی مناطق، گفت: خانه گردشگر مازندران در بهشهر راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، مهدی رازجویان امروز در مراسم افتتاح خانه گردشگر بهشهر اظهار داشت: با تاکید استاندار مازندران، شاهد حمایت شهرداری‌های استان از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح مراکزی مانند خانه گردشگر بهشهر موجب حمایت از تولیدات هنرمندان بومی و معرفی هرچه‌بهتر جاذبه‌های گردشگری به مسافران می‌شود.

رازجویان با بیان اینکه دیگر شهرداری‌های استان نیز باید حمایت از صنایع دستی و تولیدات بومی را در اولویت خود قرار دهند، تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب توسط شهرداری‌ها ضمن توجه و زنده نگه داشتن صنایع دستی یک شهر ، باعث رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال نیز خواهد شد. با افتتاح خانه گردشگر بهشهر در دیگر شهرهای استان نیز به زودی شاهد افتتاح مراکز مشابه خواهیم بود.

وی در ادامه با گرامی‌داشت هفتم مهر روز آتش‌نشان، گفت: شهامت، شجاعت و عشق به خدمت در قلب آتش‌نشانان وجود دارد. جان‌فشانی و ایثارگری آتش‌نشانان نشان از عشق آنها به این شغل دارد.

نخستین طرح گردشگری کشاورزی آذربایجان‌شرقی در "اهر" افتتاح می‌شودحال گردشگری خوب نیست؛ از بدعهدی ایرلاین‌های خارجی تا راه پر پیچ و خم تسهیلات کروناییرئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران: ده‌ها هزار نفر در صنعت گردشگری براثر بحران کرونا بیکار شده‌اند


معاون استاندار مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، آتش‌نشانان را قهرمانان کم‌ادّعا، بااخلاص و ایرانی‌مومن نامیدند، افزود: آتش‌نشانان همواره در صف اول حفاظت از جان مردم در حوادث مختلف قرار دارند و به خاطر همین جانفشانی است که رهبر معظم انقلاب همواره به نیکی از این قشر یاد می‌کنند.

رازجویان افزود: نظارت شهرداری‌ها در صدور پروانه ساخت مبنی بر رعایت ایمنی اطفا حریق در زمان حادثه، می‌تواند سبب کاهش خسارات در زمان آتش‌سوزی‌ها شود. تا روزهای آینده دستورالعمل یکپارچه‌سازی ایمنی ساختمان در بحث اطفا حریق به تمام شهرداری‌های استان ابلاغ خواهد شد. 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در بحث مهار کرونا ، آتش‌نشانان در صف اول ضدعفونی کردن معابر حضور داشتند، گفت: افزایش ایمنی و تجهیز امکانات آتش‌نشانان توسط شهرداری‌ها ضروری است.

رازجویان با بیان اینکه 89 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح استان استقرار دارند، افزود: هزار و 300 آتش‌نشان در استان مازندران به مردم خدمت می‌کنند. با توجه به اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر است لذا انتظار می‌رود سازمان شهرداری‌های کشور حمایت‌های بیشتری از آتش‌نشانی‌های استان داشته باشد.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران خانه گردشگر آتش نشانان شهرداری ها صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب وکار‌های کوچک و متوسط و کسب و کار‌های دانش بنیان به ضرورت دیجیتالی سازی کسب و کارشان پی برده اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولیت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.

عرب افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقمندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

وی گفت: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تاکید دارند و اقامتگاه‌های بوم گردی کاملا در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم گردی‌ها در اصفهک است.

 برند واچی نیز محصولاتش را به صورت کاملا سازگار با محیط زیس و با بهره گیری از سنت‌های قدیمی بسته بندی می کند.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید