Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کشاورزی با تامین بخشی از منابع مالی طرح ملی انتقال آب خلیج فارس که از محل منابع صندوق توسعه ملی صورت گرفته است، در آبرسانی و تامین آب کشاورزی و آب شرب استان های یزد و کرمان مشارکت می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، طرح انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور از پروژه های در دست انجام بزرگ آبرسانی کشور محسوب می شود که از سال 95 توسط شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس (WASCO ) و حمایت مالی چند بانک از جمله بانک کشاورزی، در سه خط در مرحله اجرا قرار گرفته و آب گل گهر در سیرجان، مس در سرچشمه رفسنجان و چادرملو یزد را تامین می کند و با اجرای این طرح، شیرین سازی آب دریا در کنار خلیج فارس نیز انجام می شود و با 700 کیلومتر خط لوله، آب برای مصرف صنایع و آب شرب استان های یزد و کرمان تأمین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است طولانی شدن دوره خشکسالی در سه استان هرمزگان، کرمان و یزد که در اقلیم خشک قرار دارند، منابع آبی آن ها را در وضعیت بحرانی قرار داده است و بانک کشاورزی، مشارکت در تامین مالی طرح انتقال آب از منابع پایدار آبی برای بخش های صنعتی، کشاورزی و همچنین آب شرب را مسئولیت سرزمینی و تعهد ملی خود در قبال هم وطنان و نسل های آینده می داند و این اقدامات علی رغم همه تحریم ها و مشکلات داخلی و خارجی ایجاد شده، نشان از عزم مسوولان برای حل مشکلات مردم است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال آب خلیج فارس بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس