Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:54:12 GMT

پورتال جامع شهدای دانشجو رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۳۱۶۸

پورتال جامع شهدای دانشجو رونمایی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، پورتال جامع شهدای دانشجو که حاوی اطلاعات ۴ هزار شهید دانشجو است، همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شد.

این پورتال با هدف ترویج و تبیین سیره و سبک زندگی شهدای دانشجو در فضای آموزش عالی کشور، ارائه سبک زندگی شهدای دانشجو به عنوان الگوهای رفتاری دانشجویان، تولید آثار و محصولات مناسب با موضوع شهدای دانشجو برای استفاده عموم دانشجویان، ارائه اطلاعات شهدا جهت استفاده در انجام امور تحقیقاتی، دانشگاهی و تولیدات چند رسانه ای و ایجاد یک مرجع واحد و جامع از اطلاعات شهدای دانشجو جهت استفاده عموم مردم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پورتال، اطلاعات مربوط به سال تحصیلی، رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و عملیات‌هایی که شهدای دانشجو در آن حضور داشتند و به شهادت رسیدند، بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دفاع مقدس فناوری وزیر علوم منصور غلامی شهدای دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا