Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@07:28:45 GMT

هیچ چیز جلودار کوتینیو نیست

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۳۵۰۲

هیچ چیز جلودار کوتینیو نیست

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا در بازی دیروز این تیم نمایش درخشانی داشت و هواداران این تیم را امیدوار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که با این باشگاه رابطه پر فراز و نشیبی داشته دیشب در اولین بازی فصل جدید لالیگا با پیراهن بارسا به میدان رفت و عملکرد عالی ای در میدان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو پس از آنکه در لیورپول و زیر نظر یورگن کلوپ و در کنار ستاره‌هایی مثل صلاح، مانه و هم تیمی اش فیرمینو خود را به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ اروپا مطرح کرده بود با قراردادی بزرگ راهی بارسا شد. هواداران بلوگرانا به او امید زیادی بسته بودند، امیدی که خیلی زود کمرنگ شد و انتقادها از او در نوکمپ بالا گرفت.

کوتینیو که از رفتار هواداران بارسا دلزده شده بود مایل بود به تیم سابقش در انگلیس برگردد ولی در نهایت به عنوان یار قرضی راهی بایرن شد. کوتینیو در یک فصل حضور در بایرن نمایشهای خوبی داشت ولی آلمانی ها در پایان فصل گذشته از فرصت خود برای خرید دائمی او صرف نظر کردند تا فیلیپ به بارسلون برگردد.

او دیروز در جریان پیروزی ۴-۰ بارسلونا مقابل ویارئال عملکرد خیلی خوبی داشت و برخی معتقد بودند شایسته انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین بوده. کوتینیو دیروز نشان داد که حالا دیگر هیچ چیز جلودارش نبوده و مصمم است خودش را در بارسا ثابت کند. کوتینیو در جریان بازی حتی داور مسابقه را هم با لایی زدن از پیش رو برداشت تا نشان دهد در مقابل هیچ مانعی قصد متوقف شدن ندارد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش