Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه شهید ستاری، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خویش نخواهد بود؛ بنابراین در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه، جهاد علمی و به تعبیر مقام معظم رهبری «جنبش نرم افزاری» است که مدیریت کلان و راهبردی این تحول و پایه ریزی مهندسی اجتماعی آن متوجه نخبگان و نیروهای فعال و مبتکر دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاریخ پر افتخار نیروی هوایی، تاریخ اصلاح‌گری است؛ تدوام پروژه انقلاب اسلامی، در راستای اصلاحات دینی است که با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با امام شهیدان رقم خورد. در این راه، دانشجویی که در مسیر قابلیت‌های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین کننده ایفا خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد: حفظ نشاط فرهنگی و علمی و روحیه سلحشوری و انقلابی، یکی دیگر از اهداف نیروی هوایی ارتش است؛ زیرا یأس از آینده، ریشه اصلی انحطاط مجموعه است. با توجه به استراتژی فعلی کشور شایسته است تعمیق عقلانیت در حرکت‌های دانشگاه و دوری از احساس زدگی به عنوان خصیصه اصلی دانشگاه در سر لوحه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی قرار گیرد.

امیر نصیرزاده خطاب به اساتید و دانشجویان بیان کرد: شما اساتید و فرماندهان نقش بسیار مهم و پررنگی در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارید؛ انتظار می‌رود همه توان و تلاش، فکر و تخصص خودتان را در راه خنثی سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به کار گیرید. شما باید با تعریف برنامه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و تشکیل تیم‌های ورزشی روحیه و شادابی دانشجویان را بالا نگه دارید.

فرمانده نهاجا گفت: مراسم بسیار خوبی سال گذشته در این دانشگاه اجرا شد. یکی از نقاط بسیار پررنگ و روشن فعالیت‌های دانشگاه شهید ستاری، بحث اردوهای دانشجویی است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد خبر 5035320 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه شهید ستاری انقلاب اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش عزیز نصیرزاده مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی سعید خطیب زاده برجام محمدجواد ظریف حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است