Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ترند، در پی افزایش اختلافات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف باکو، به طور موقت محدود شده است.

بر اساس این گزارش تمام پرواز‌های هواپیمایی باکو-نخجوان تا پایان سپتامبر (مهرماه) به تعلیق درآمده است؛ پرواز‌های باکو-لندن برنامه ریزی شده تا اول اکتبر (۹ مهر) و نیز پرواز‌های باکو-برلین که قرار بود تا ۲ اکتبر (۱۰ مهر) انجام شود، لغو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر آنچه در این خصوص اعلام شده مسافران پرواز‌های لغو شده می‌توانند بلیط خود را برای سایر تاریخ‌ها بدون پرداخت جریمه تعویض کنند.

        بیشتر بخوانید:

روسیه، آذربایجان و ارمنستان را به آتش‌بس فوری فراخواند

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اوایل روز یکشنبه اعلام کرد که ارمنستان حملات گسترده‌ای را علیه غیرنظامیان و ارتش این کشور آغاز و متعاقباً عملیاتی تلافی جویانه را در امتداد خط مرزی آغاز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناقشه قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده و حتی کارهای تعیین مرز نیز در حال انجام است، گفت: وقتی من اینجا صحبت می کنم این اتفاق در جریان است. این امر توسط دو کشور بدون هیچ واسطه ای محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه ششمین مجمع جهانی گفتگوی بین فرهنگی در باکو با بیان اینکه ما نمی توانیم به برخی از کشورهای اروپایی اجازه دهیم که در قرن بیست و یکم با کشورهای دیگر به عنوان مستعمره رفتار کنند، گفت: وقتی ما صدایمان را بلند کردیم، وقتی این موضوع را در دوران ریاست خود بر جنبش غیرمتعهدها مطرح کردیم، به این دلیل نبود که ما مخالف کشوری بودیم. ما فقط به عدالت و قوانین بین المللی متعهد بودیم.

وی افزود: جهان نباید چشم خود را بر روی عملکرد بد استعمار نو ببندد. این نشان دهنده یکسان سازی اجباری فرهنگی است. این رویداد در بیش از 10 قلمرو دریایی فرانسه اعمال می شود. این روند باید متوقف شود.

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده و حتی کارهای تعیین مرز نیز در حال انجام است، گفت: وقتی من اینجا صحبت می کنم این اتفاق در جریان است. این امر توسط دو کشور بدون هیچ واسطه ای محقق شد. 

علی اف افزود: این موضوع یک بار دیگر نشان می دهد که ما نیازی به واسطه نداریم، به ویژه افرادی که به دنبال اهداف خود هستند. آنها نمی خواهند کمک کنند، می خواهند برای منافع سیاسی و اقتصادی خود در منطقه ما دخالت کنند. آنها می خواهند به این آتش بیفزایند.

رئیس جمهور آذربایجان ادامه داد: صلح در قفقاز تنها از طریق عادی سازی بین آذربایجان و ارمنستان حاصل می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»