Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت تیم فوتبال استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی روبه‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می‌کنند و کار به جای باریک کشیده می‌شود.

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال شکسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث ناراحتی دروازه‌بان آبی‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه‌ای هم به ستوده زده است.

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیر‌ی‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

مسئولان استقلال پس از گفتگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

این اتفاقات در حالی در فرودگاه قطر برای نماینده ایران افتاد که پیش از این هم استقلالی‌ها در فرودگاه دچار مشکلات دیگری هم شده بودند. پس از فینال جام حذفی و بازگشت استقلال از مشهد، در فرودگاه مهرآباد برخی از بازیکنان با هواداران معترض درگیری فیزیکی پیدا کردند و یک نفر از مسئولان استقلال در آنجا حضور نداشت تا ماجرا را مدیریت کند. /

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگیری لفظی استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)