Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های خود در این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه باید به مرکز نشر معارف اسلامی در سراسر کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، حجت‌الاسلام حسن خیری در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: استان قم زایش فکر، اراده، تحقق و راه‌اندازی انقلاب اسلامی، کانون تولید دانش معارف انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) محل حضور مراجع بزرگوار، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی پژوهشی و پناهگاه همه شیعیان است؛ بنابراین بر این اساس سیاست و رویکرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان به قم، رویکردی ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعار دانشگاه رسیدن به یک دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی است و بر این اساس معاونت علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی شکل می‌گیرد و فرهیخته اندیشمندی سکان‌دار این عرصه می‌شود و طرحی جدید بر اساس حکمت، روزآمدی و بومی‌سازی اتفاق می‌افتد؛ بنابراین بناست دانشگاه اسلامی به تمام معنا در خدمت اسلام و انقلاب و جامعه اسلامی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار ارزشمند برشمرد و ادامه داد: تعداد کادر هیئت علمی، کارمندان خدوم و انقلابی، تنوع رشته‌ها، امکانات بسیار خوب، همکاری و مساعدت مسئولان استان همگی سرمایه‌های بزرگی است که در اختیار است؛ بنابراین ظرفیت کمی و کیفی و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ارزشمند است.

خیری، رساندن دانشگاه آزاد اسلامی قم به دانشگاهی هم‌تراز انقلاب اسلامی و موردنظر مقام معظم رهبری را از برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی دانست و اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت علمی و معنوی قم مقدس، نشر معارف اسلامی به سراسر کشور و استفاده از ظرفیت دانشگاه و محیط علمی آن برای پیگیری معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه معاونت علوم انسانی و هنر از سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این واحد دانشگاهی است.

وی عنوان کرد: تلاش برای ارتقای هویت انقلابی، ملی و مذهبی و رعایت شئون اخلاقی و مواجهه با عوامل مخرب و تضعیف‌کننده آن، ایجاد ظرفیت برای راه‌اندازی رشته‌های جدید به‌ویژه بین‌رشته‌ای مورد نیاز و اقتضائات مناسب با ظرفیت استان از دیگر سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم افزود: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام که در سیاست‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی در نظر گرفته‌ایم، تسهیل امور درآمدزا و تلاش برای کاهش وابستگی به شهریه، استفاده بهینه از استعدادها و قابلیت‌های استان و راهنمایی مراجع و بهره‌گیری از هم‌افزایی مراکز آموزشی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی و استانداری، ارتقای انگیزه کار و تلاش و مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری و افزایش مهارت‌ها و توانمندسازی استادان و کارکنان، تأکید بر انسجام و وحدت مدیریتی و تسریع در امور و حفظ کرامت انسان‌ها و ارباب رجوع است.

وی تقویت حضور در صحنه‌های اجتماعی مانند آنچه در قضیه کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد را مهم دانست و بیان کرد: در یک کلام استفاده از اصل مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری و حریت مورد تأکید بوده و تحقق آن را به جهاد اکبر و مجهاده در صحنه‌های اجتماعی و علمی می‌دانیم و فعالیت خود را با اتکا به خداوند و توسل به معصومین(ع) و حضرت معصومه کریمه اهل بیت(س) بدون مماشت، البته با دوراندیشی و حلم آغاز می‌کنیم و در این راه از موهبت حسن ظن مسئولان و حمایت و هدایت آنها بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی مرکز نشر معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاهی انقلاب اسلامی برنامه ها سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود