Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین کالاهای صادراتی استان اصفهان شامل چدن، آهن و فولاد و مصنوعات آن به ارزش ۳۴۳ میلیون و ۷۰۴ هزار دلار و با سهم ۴۰ درصد، محصولات پتروشیمی به ارزش ۱۵۰ میلیون و ۱۳۳ هزار دلار با سهم ۱۷ درصد، فرش به ارزش ۳۱ میلیون و ۹۲۲ هزار دلار با سهم چهار درصد، محصولات لبنی به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۰ هزار دلار با سهم سه درصد و محصولات شیمیایی آلی به ارزش ۱۹ میلیون و ۷۳۱ هزار دلار با سهم دو درصد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی گمرکات اصفهان، مدیرکل گمرکات این استان اظهار کرد: در نیم سال نخست سال ۹۹، ۱۰۱۵ قلم کالا از گمرکات استان اصفهان به ۸۳ کشور جهان صادر شده است که عمده آن‌ها را محصولات و مصنوعاتی تشکیل می‌دهد که در واحدهای تولیدی استان پردازش، فرآوری و تولید شده است.

وی افزود: مهمترین کالاهای صادراتی استان اصفهان شامل چدن، آهن و فولاد و مصنوعات آن به ارزش ۳۴۳ میلیون و ۷۰۴ هزار دلار و با سهم ۴۰ درصد، محصولات پتروشیمی به ارزش ۱۵۰ میلیون و ۱۳۳ هزار دلار با سهم ۱۷ درصد، فرش به ارزش ۳۱ میلیون و ۹۲۲ هزار دلار با سهم چهار درصد، محصولات لبنی به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۰ هزار دلار با سهم سه درصد و محصولات شیمیایی آلی به ارزش ۱۹ میلیون و ۷۳۱ هزار دلار با سهم دو درصد بوده‌اند.

کوهستانی پزوه گفت: مهمترین کشورهای هدف صادراتی استان اصفهان در شش ماه نخست سال جاری، عراق، چین، افغانستان، امارات و تایلند و میزان صادرات استان به این کشورها نیز به ترتیب ۲۳۹ میلیون دلار، ۱۲۳ میلیون دلار، ۱۱۸ میلیون دلار، ۹۰ میلیون دلار و ۴۸ میلیون دلار بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فولاد مبارکه گمرک صادرات آهن چدن هزار دلار با سهم استان اصفهان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است