Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا رسانه‌های این کشور را به دلیل آنچه وی رفتار ناعادلانه در قبال سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ ارزیابی کرد، به باد انتقاد گرفت.

وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ با شبکه خبری فاکس نیوز گفت رسانه‌ها، درباره آنچه پمپئو آن را دستاورد‌های ترامپ نامید، روایت درستی ارائه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، اما رای دهندگان آمریکایی خواهند دید که به دلیل اقدامات ترامپ و روشی که در پیش گرفت، جهان از امنیت بیشتری برخوردار است و زندگی آن‌ها امن‌تر شد.

اظهارات پمپئو در پاسخ به پرسش مجری شبکه فاکس نیوز در خصوص اینکه آیا رسانه‌های آمریکا به اهمیت توافق نامه‌ای که ترامپ میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی منعقد کرد، واقفند، مطرح شد. پمپئو افزود: نمی‌توانم به شما بگویم که آیا آن‌ها این مهم را درک کردند یا خیر.

وزیر خارجه دولت آمریکا مدعی شد: من شاهد موفقیت‌های زیادی بوده‌ام. پمپئو از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، تغییر در خاورمیانه، توسل به حربه اقتصادی برای تاثیرگذاری بر متحدان خود برای مشارکت با دوستان آمریکا و مانع تراشی بر سر دسترسی برخی کشور‌ها از جمله ایران به منابع خود را از دستاورد‌های دولت ترامپ در عرصه سیاست خارجی یاد کرد.

ادعا‌های پمپئو در حالی عنوان شد که دولت ترامپ به گواه مقامات و ناظران سیاسی در غرب در عرصه سیاست خارجی کارنامه پر انتقادی را طی ۴ سال اول ریاست جمهوری خود بر جای گذاشته است. تازه‌ترین نمونه آن شکست چندباره در به کرسی نشاندن یکجانبه گرایی واشنگتن در موضوع تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو دونالد ترامپ شهادت سردار سلیمانی انتخابات 2020 سیاست خارجی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!

 اطلاعات آنلاین نوشت: پیش از گسترش رسانه‌ها، روزنامه‌های کثیر الانتشار مهم‌ترین رسانه‌های کنکور در کشور بودند. یکی از روش‌های جذاب رسانه‌ها پس از پایان کنکور چاپ تست‌ها و پاسخ آن‌ها بود. مرور چند تست ادبیات از کنکور ریاضی نیم قرن پیش به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۷ تیر ۱۳۵۲ خالی از لطف نیست:

- کلیله و دمنه را چه کسی برای اولین بار به نظم درآورد؟

- کتاب حاوی از کیست؟

- سبک خراسانی در چه نوع شعری بیشتر سروده شده؟

- پسوند گاه در درمانگاه حالت زمانی دارد یا مکانی؟

- بیشترین موضوع کتاب‌های نوشته شده فارسی همزمان با حمله مغول چیست؟

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است