Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیل دراکمن به طرفداران گفت که لطفا کمی صبور باشید.

بسیاری از طرفداران بازی The Last Of Us منتظر بودند تا در سال روز انتشار این بازی، شاهد معرفی بخش آنلاین بازی The Last Of Us II باشند و یا خبرهای خوبی در این مورد منتشر شود.

متاسفانه این اتفاق رخ نداد و استودیو این بازی به جای توجه به خواسته هواداران، تعدادی گیفِ مخصوص بازی و تم هایی در رابطه با این بازی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق هواداران بازی بسیار ناراحت بودند اما نیل دراکمن در توییتر خود حرف تازه ای به طرفداران زد.

دراکمن گفت:

از همه طرفداران شگفت انگیز خود تشکر می کنیم که روزی فوق العاده را برای ما ساختند. انرژی مثبت و عشق شما برای ما بسیار الهام بخش است و در مورد آن چیزی که منتظرش بودید، باید بگویم کمی صبور باشید و مطمئن باشید ارزشش را دارد.

باید ببینیم بخش آنلاین دومین قسمت از بازی های Last Of Us چه زمانی منتشر می شود و آیا مانند نسخه قبلی این بازی، بخش چند نفره به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرد و یا سیاست دیگری برای این بخش در نظر گرفته شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد