Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:14:54 GMT

نوسازی ناوگان آتش‌نشانی کیاسر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۴۶۰۶

نوسازی ناوگان آتش‌نشانی کیاسر

سید حسن موسوی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه ناوگان آتش‌نشانی کیاسر قدمتی 25 ساله داشت، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم یک دستگاه ماشین جدید برای آتش نشانی کیاسر خریداری کنیم.

وی تصریح کرد: قیمت تمام شده این دستگاه یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که با پرداخت هزینه 150 میلیون تومانی توسط شهرداری کیاسر و همکاری سازمان همیاری‌های و شهرداری‌ها کشور این دستگاه در اختیار مردم کیاسر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به قابلیت‌های این دستگاه برای تردد در کوچه پس کوچه‌های قدیمی شهر کیاسر، گفت: این دستگاه آخرین استانداردهای آتش نشانی را دار  است.

وی درباره شرح وظایف آتش‌نشانی شهر کیاسر، گفت: محدوده فعالیت پرسنل ما شهر کیاسر است اما با توجه به نیاز مردم منطقه و با هماهنگی مدیران اجرایی بخش امکان حضور در دیگر مناطق با توجه به نیاز مردم وجود دارد.

موسوی اضافه کرد: آتش‌نشانی کیاسر چهار پرسنل تمام وقت دارد که براساس زمان‌بندی تعریف شده در شهرداری کیاسر مشغول فعالیت هستند.

وی مخزن آب دستگاه جدید آتش نشانی کیاسر را 2 هزار و 500 لیتر تعریف کرده است.

به گزارش فارس، شهر کیاسر حدود 70 کیلومتر از مرکز استان مازندران فاصله دارد و تنها پایگاه آتش نشانی منطقه چهاردانگه در کیاسر مستقر است.

انتهای پیام/86004/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی نوسازی ناوگان آتش نشانی کیاسر عضو شورای رئیس شورا شهر کیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است