Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل توکلی در مراسم رونمایی از مستند پرتره آرشاک قوکاسیان، از ساخت مستند جدیدی با محوریت بیوک میرزایی، دوبلور برجسته کشور خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از مستند «قصه آرشاک»، پرتره‌ای از آرشاک قوکاسیان در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، آرشاک قوکاسیان صحبت کرد و گفت: خوشحالم که توانستم در کشور خودم و جایی که در آن به دنیا آمده‌ام، راه بروم، زندگی کنم و لذت ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً خانه خود آدم با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست؛ همان‌طور که هیچ‌کسی نمی‌تواند جای برادر و پدر و مادر را بگیرد، نمی‌توانم خوشحالی خودم را پنهان کنم. بسیار خوشحالم و نمی‌دانم آن را چگونه باید بیان کنم.

در ادامه این مراسم رونمایی، محسن یزدی صحبت کرد و گفت: هر کاری کرده‌ایم، وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم و برای عرض ادب به هنرمندانی بوده است که سال‌های سال زحمت کشیدند و مردم صدا و تصویرشان را دوست‌ دارند. استاد قوکاسیان درباره خانه خودشان نکاتی را فرمودند. چه قدر خوب بود که همه ما صرف‌نظر از گرایشات، لهجه‌ها و عقایدمان به یک آرمان بزرگ یعنی سربلندی کشورمان فکر می‌کردیم و برای خوشحال کردن مردم و این که کشور رو به پیشرفت باشد تلاش کنیم و این موضوع وجه مشترک همه ما شود. البته شما هنرمندان این کار را کردید، عمرتان را گذاشتید و تلاش کردید. امیدوارم ما هم بتوانیم به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وی اضافه کرد: مجموعه‌ای که آقای توکلی زحمت کشیدند گوشه کوچکی از کار شبکه مستند است که از قبل از من شروع شده و امیدوارم من هم بتوانم آن را ادامه بدهم. هدف ما این است که از زندگی تک‌تک کسانی که در عرصه دوبله زحمت می‌کشند مستند تهیه کنیم و به شما قول می‌دهم که این کار را ادامه دهیم . البته ممکن است بعضی از دوستان خودشان مایل نباشند. تولید این مستندها ثبت گنجینه است که 10-20 سال دیگر معلوم می‌شود که این گنج چقدر باارزش است. این دست کارها را مردم هم بسیار دوست دارند و مخاطبان زیادی دارد اما ارزش بیشتر آن برای ما ثبت هنر و تاریخ این کشور است.

ابوالفضل توکلی دیگر سخنران این جلسه بود. او گفت: نوروز 1399 که در قرنطینه بودیم، استاد آرشاک قوکاسیان به من پیام داد و نوروز را تبریک گفت. بلافاصله بنده هم تبریک گفتم و خوش‌وبش‌مان آغاز شد. متوجه شدم که ایشان در ایران است و از ایشان خواستم که قراری بگذارم تا همدیگر را ببینیم. به نظرم این فیلم از آنجا که خود استاد قوکاسیان همکاری خوبی با ما داشتند، بسیار خوب از آب درآمد. هر آن چیزی که در ذهنم بود با ایشان مشورت می‌کردم و ایشان هم همپای ما جلو می‌آمد تا زمانی که خسته می‌شد. 

وی با اشاره به ساخت مستندی از بیوک میرزایی گفت: فصل اول این مجموعه تمام شد و فصل دوم را درباره پیشکسوتان صدا و دوبله آغاز خواهیم کرد. آخرین تصویر از مستند آقای بیوک میرزایی جمعه گذشته در فیلم آقای مجتبی راعی به پایان رسید و اکنون مشغول تدوین آنیم. مستند آقای ناصر نظامی نیز به دلیل کسالتی که داشتند وقفه افتاد اما اکنون در حال انجام است. قبل از این جلسه ارتباط تصویری با ایشان داشتم و به همه سلام رساند.

فیلم مستند "18 درصد" در ژاپن ترجمه و زیرنویس شدمجاهدت‌ رزمندگان افغانستانی در دفاع مقدس مستند شد+تیزر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوبله شبکه مستند مستند دوبله شبکه مستند مستند آرشاک قوکاسیان بیوک میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری

جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی را درباره طرح جدید انسدد در مرزهای شرقی کشور ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی گفت: مسئولیت مرز‌های کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرز‌ها را دارد. در بعضی از مرز‌ها مانند مرز‌های شمال غربی و مرز‌های شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرز‌ها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست‌ها ممکن است از این مرز‌ها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسداد‌های فیزیکی در این مرز‌ها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن‌ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوار‌ها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرز‌های کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرز‌ها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز