Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه ضمن بازدید از این بیمارستان و گفت‌وگو با کادر درمانی آن، افزود: با چانه زنی فراوان توانستیم منابعی جذب کنیم تا سه ماه از کارانه پزشکان و پرستاران را پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: قرار براین است که به بیمارستان‌های مختلف سر بزنیم و از همکاران که در بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت خدمت رسانی می‌کنند، تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیون زحمت‌های این عزیزان هستیم و برای مدت‌ها کارانه همکاران ما عقب بود.

وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی افزود: با پیگیری مستمر و دستور رییس جمهوری توانستیم در این هفته منابعی را جذب کنیم و از فردا سه ماه از کارانه همکاران پزشک و پرستار که در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند و موارد دیگر مثل مطالبات پزشکان خانواده را پرداخت کنیم.

نمکی درباره مشکلاتی مانند کمبود دستگاه اکسیژن ساز نیز اظهار کرد: مواردی مانند نیاز به اکسیژن ساز و سی تی اسکن در بیمارستان‌ها را پیگیری می‌کنیم.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی