Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@04:59:12 GMT

ترامپ قصد داشت دختر ارشدش را معاون خود کند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۰۶۶

ترامپ قصد داشت دختر ارشدش را معاون خود کند

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا (هیل)، افشاگری‌های تازه نشان می‌دهد دونالد ترامپ بار‌ها در سال ۲۰۱۶ قصد داشته تا ایوانکا، دختر ارشد خود را به عنوان معاون و جفت انتخاباتی خود انتخاب کند.

در بخش‌هایی از کتاب تازه «بازی شرورانه: روایت داخلی از چگونه برنده شدن ترامپ، شکست مولر و بر باد رفتن آمریکا» به قلم ریک گیتس، معاون سابق مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶، افشاگری‌هایی در این خصوص مطرح می‌شود و از قصد رئیس جمهور فعلی آمریکا برای رساندن دخترش به پست معاونت خود پرده برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتس در بخش‌هایی از این کتاب به تفضیل به مکالمات میان ترامپ با دستیارانش به تاریخ ژوئن سال ۲۰۱۶ در خصوص انتخاب جفت انتخاباتی او پرداخته است. این مکالمات مربوط به زمان پس از پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه است.

روزنامه واشنگتن پست با استناد به کتاب تازه گیتس و به نقل از ترامپ می‌نویسد: فکر می‌کنم این شخص (معاون رئیس جمهور) باید ایوانکا باشد.

بنا به گفته مقام سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، او بار‌ها به تعریف و تمجید از دخترش برای جلب نظر دستیاران خود پرداخت. گفته می‌شود که خود ایوانکا در گفتگو با پدرش این پیشنهاد را رد کرده است.

این دومین کتاب افشاگرانه علیه ترامپ است که در روز‌های سرنوشت ساز مانده به انتخابات نوامبر راهی بازار می‌شود. پیشتر نیز باب وودوارد در اوایل ماه سپتامبر کتابی تحت عنوان «خشم» را راهی بازار کرد که افشاگری‌های آن، روز‌های بدی را برای کاخ سفید رقم زد.

چندی پیش نیز استفانی وینستون ولکوف، دوست سابق ملانیا ترامپ خاطراتش را درباره روابط خود با همسر رئیس‌جمهور آمریکا به صورت کتاب منتشر و در آن اشاره کرده که دونالد ترامپ در تلاش است دیگران را برای ریاست جمهوری ایوانکا ترامپ آماده کند و مدام می‌گوید او مسئولیت اصلی دفتر بیضی را برعهده دارد.

این نویسنده که ماه گذشته افشاگری‌های خود را کمی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد گفته است «ملانیا در برابر دختر ناتنی خود تسلیم شده و از قدرت کنار رفته است. ترامپ به همه نشان داده که در میان دو زنی که به او نزدیک هستند کدام یک را برای قدرت انتخاب کرده است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است

اعتمادی کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با شبکه خبر  درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی اظهار کرد: این گونه تظاهرات در آمریکا سابقه داشته و بار‌ها چنین جنبش‌ها و خیزش‌هایی علیه سیاست‌های دولت آمریکا شکل گرفته است.

وی ادامه داد:اما این دوره و این اعتراضات بر اساس بیانات امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی باید صادر شود شکل گرفته است. نفس انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و دیکتاتوری است و بنابراین دانشجویان با آگاهی از این اتفاق و نگاه به آن که رژیم صهیونیستی در مسیر نسل کشی یک ملت است این دانشجویان وارد شدند  و قطعا تاثیرات مثبتی هم خواهیم داشت.

وی درباره ادامه این اعتراضات گفت:  این اعتراضات قطعا بر آینده آمریکا و دولت بایدن و ترامپ قطعا تاثیر خواهد گذاشت. آینده این حرکت مردمی از میان نسل جوان است. طبق آمار‌هایی که خودشان داده اند تا سال ۲۰۴۵ بیشتر جوانان را رنگین پوستان تشکیل می‌دهند  و در این تظاهرات جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال در دانشگاه‌ها و کف خیابان‌های اروپا و آمریکا علیه جنایات اسرائیل قد علم کرده اند. آن چیزی که در حال اتفاق افتادن است و جز سیاست‌های بارز آمریکایی‌ها است حمایت از صهیونیست بوده است. نطفه این صهیونیست را در خاورمیانه کاشتند و قطعا بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ با چالش‌های بزرگی در این زمینه و رای آوردن مواجه خواهد شد.

اعتمادی افزود: ترامپ هم در چهار دوره ریاست جمهوری خود حمایت تمام قدی از صهیونیست‌ها داشت  و چه بایدن و چه ترامپ رئیس جمهور شوند سیاست‌ها درباره صهیونیست‌ها تغییر نمی‌کند آن چیزی که تغییر خواهد کرد قطعا به دلیل این تظاهرات تعدیل سیاست‌های آمریکا است البته به شکل کلی این عمل انجام نمی‌شود.

این کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد:منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است، اما آن چیزی که مقام معظم رهبری عنوان کردند را باید بار دیگرمطرح کنیم که حتما اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی درباره شکست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پس از عملیان طوفان الاقصی گفت: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی و ۷ اکتبر صهیونیست‌ها قدرت بازدارندگی برای خود قائل بود و طی این ۷۵ سال این ترس را برای کشور‌های عربی ایجاد کردند.

 وگفت: محور مقاومت با عملیاتی که انجام داد توانست بازدارندگی که صهیونیست‌ها برای خود ایجاد کرده بودند را از بین ببرند و اکنون اسرائیل به هیچ کدام از سیاست‌ها و اهداف خود نرسیده و در یک چالش عمیقی در سطح منطقه و جهانی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین