Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات اعلام کرد: شبکه سازمان یافته‌ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای درمان کرونا می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، با اقدامات اطلاعاتی مستمر سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای مورد استفاده در دوره درمان کرونا می‌نمودند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای از سوداگران و دلالان دارویی با همدستی تعداد معدودی از پرسنل متخلف مراکز درمانی، داروهای مورد استفاده در درمان کرونا را که به صورت سهمیه ای در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گرفت؛ با هدف کسب سود نا مشروع خارج و با قیمت‌ های گزاف به خانواده های بیماران به فروش می رساندند.

با توجه به اینکه برخی از اقلام دارویی، خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان کشور تهیه و توزیع ‌شده است؛ احتمال تقلبی بودن آن بالا بوده و به همین منظور تایید سلامت داروها توسط نهادهای تخصصی ذیربط در دست بررسی است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه سوداگران عرصه دارو و درمان و انتشار دهندگان اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی، اعلام می‌ دارد؛ با توجه به همه ‌گیری بحران کرونا و ضرورت صیانت از بیماران و پرسنل خدوم حوزه بهداشت و درمان کشور، با هرگونه سودجویی و دلالی در این عرصه به شدت برخورد خواهد نمود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038pn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر