Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@23:24:38 GMT

شکایت سلطانی مهر از باشگاه شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۲۶۸

ازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش از باشگاه بوشهری شکایت کرد. به گزارش جنوب نیوز؛ محمد سلطانی مهر که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیوست و در چند بازی پایانی فصل برای تیم بوشهری به میدان رفت، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه بوشهری شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلطانی مهر حدود ۱۵ درصد از مطالبات خود را از باشگاه شاهین شهرداری دریافت کرده و این در حالی است که بازیکنان این تیم حداقل ۶۵ از قرارداد خود را دریافت کرده اند و حدود ۳۰ درصد از آن را به دلیل سقوط این تیم به لیگ یک جریمه شدند.  

سلطانی مهر حدود ۸۶ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده که با احتساب ۳۰ درصد جریمه بازیکنان، بیش از ۵۰ درصد از مطالبات او پرداخت نشده. به همین دلیل این مدافع  جوان برای دریافت باقی مانده قراردادش از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد.

باشگاه شاهین شهرداری اکنون درگیر مشکلات مالی و مدیریتی فراوانی است و مشخص نیست شهرداری برای فصل آینده همچنان به تیم داری ادامه دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شاهین شهرداری باشگاه شاهین سلطانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور