Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و مشارکت مردم در موضوع ایمنی گفت: بیش از ۵۰ هزار نیروی داوطلب آموزش دیده داریم که با هدف توسعه فرهنگ ایمنی و آتش نشانی آموزش دیده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ملکی در گفتگو با برنامه ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: نیرو‌های داوطلب حداقل ۶ ساعت در یک روز آموزش دیده اند و گاهی تا چند روز آموزش‌ها ادامه می‌یابد و برخی هم از داوطلبان علاقه‌مند دوره‌های تکمیلی را طی می‌کنند و به عنوان مربی همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی آتش نشانی تهران درباره جذب نیروی خانم در آتش نشانی گفت: یک قرار دو ماهه برای بررسی و تدوین و فراهم کردن شرایط جذب نیرو‌های خانم گذاشه ایم که بعد از تعیین شرایط و تایید، ۲۰ نفر نیروی خانم با شرایط خاص و مشخص به صورت آزمایشی از طریق آزمون جذب خواهند شد.

ملکی با اشاره به این که از نظر تعداد ایستگاه با سطح استاندارد کمی فاصه داریم گفت: منتها تعدا ایستگاه‌ها مهم نیست و دنیا دارد به سمت فرهنگ سازی و مشارکنت مردم می‌رود، زیرا راه اندازی هر ایستگاه جدید کلی هزینه دارد.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان این که ۱۰ تا ۱۲ سال است که خیلی خوب به حوزه ایمن سازی و پیشگیری ورد کرده ایم گفت: الان ساختمان‌های ۶ طبقه به بالا تا ایمن سازی نشود و تجهیزان ایمنی نصب نکند و تاییدیه از آتش نشانی نگیرد نمی‌تواند پایان کار بگیرد و از وقتی که این قانون رعایت شده ۹۰ درصد آمار آتش سوزی در این ساختمان‌ها کاهش یافته است.

او درباره ساخت مان‌های قدیمی گفت: قانون باید به کمک ما بیاید و مالکان را به نوعی واردار کند تا ساختمان‌های قدیمی شان را ایمن کنند.

ملکی با بیان این که دائم شرایط ایستگاه‌ها و تجهیزات را بررسی و رصد می‌کنیم گفت: ۲ ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال افتتاح می‌شود و ساخت ۳ ایستگاه دیگر هم در سال آینده در برنامه داریم.

او گفت: ما ۴۰ دستگاه نردبان بلند در تهران آماده کار داریم و خیلی از شهر‌های معتبر دنیا به اندازه تهران نردبان ندارند، اما تضمینی وجود ندارد با این همه نردبان و تجهیزات حادثه‌ای در تهران رخ ندهد، زیرا ایمنی حاص سه مقوله است یک سخت افزاری یا همین تجهیزات یکی هم قوانین حمایت و سوم فرهنگ ایمنی و مشارکت مردمی، با این هاست که می‌توانیم شهری تاب آور و ایمن داشته باشیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: سازمان آتش نشانی تهران به عنوان اولین شهر آسیایی عضو انجمن بین المللی آتش نشانی و ایمنی (CTIF) پذیرفته شده است.

ملکی گفت: میانگین سنی نیرو‌های عملیاتی ما حدود ۳۳ سال است و نیروی‌های آتش نشانی جوان و ورزیده و اموزش دیده اند. برچسب ها: آتش نشانی ، سخنگوی آتش نشانی ، ملکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش نشانی سخنگوی آتش نشانی ملکی سخنگوی آتش نشانی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ