Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-یک پایگاه آمریکا به بررسی کارنامه دولت این کشور در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و 2 روز مانده به نخستین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن پرداخته است.

خبرگزاری میزان – «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا احتمالا در مناظرات انتخاباتی بار دیگر بگوید که وی در دوره اول خود بیش از هر رییس جمهوری در آمریکا موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یو اس‌ ای تودی»، با وجود تمایل ترامپ به دروغ گفتن، وی نمی‌تواند سوابق بد خود را انکار کند.

«دونالد ترامپ»، در زمینه بهداشت و سلامت عمومی در آمریکا بدترین سابقه را در یک قرن اخیر داشته است.

شکست مدیریت وی در بحران ویروس کرونا از جمله دروغ گفتن و سرکوب داده ها، تبلیغ درمان‌های دروغین و خطرناک و به خطر انداختن طرفداران خود در اجتماعات گسترده بدون استفاده از ماسک یا فاصله اجتماعی، تاکنون منجر به جان باختن حدود ۲۰۵ هزار نفر بر اثر این ویروس شده است.

این سرانه بسیار بیشتر از سایر کشور‌های پیشرفته است و در برخی موارد بیش از دو برابر تلفات آن‌هاست.

سوءمدیریت ترامپ در موضوع شیوع ویروس کووید-۱۹ به بزرگترین سقوط اقتصادی از زمان رکود بزرگ آمریکا منجر شد؛ همچنین نرخ بیکاری در ماه آوریل نزدیک به ۱۵ درصد رسید.

برخی تخمین‌ها حاکی از آن است که بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در نتیجه بحران کرونا شغل خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: ترامپ: از جو بایدن آزمایش مواد مخدر بگیرید موضع گیری سندرز در مقابل اظهارات ترامپ؛ اینجا دموکراسی است!

اقتصاددانان پیش بینی می‌کنند که نرخ بیکاری در آمریکا تا پایان سال جاری میلادی، به طور متوسط حدود ۱۰ درصد باشد که تقریباً مشابه وخیم‌ترین رکود اقتصادی یک دهه پیش در این کشور است.

کاهش تولید ناخالص داخلی آمریکا به ۳۱.۷ درصد در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رسید که بزرگترین افت ثبت شده در تاریخ آمریکاست.

«یو اس‌ ای تودی» در پایان می‎نویسد «در نتیجه بحران ویروس کرونا، امروزه از هر ۵ مادر آمریکایی یک مادر می‌گوید که فرزند زیر ۱۲ سالش غذای کافی برای خوردن ندارد؛ جایگاه بین المللی آمریکا نیز در دوره ترامپ ضربه شدید خورده است و اعتبار آمریکا در میان کشور‌های جهان در زمان ترامپ به نسبت دوره‌های پیشین بسیار کاهش داشته است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین