Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@21:07:40 GMT

اجرای طرح کوچه دوستی در محله فرحزاد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۷۰۸

اجرای طرح کوچه دوستی در محله فرحزاد

خبرگزاری آریا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 2 از برنامه ریزی و اجرای طرح "کوچه ی دوستی" در محله فرحزاد به عنوان یکی از تاریخی ترین محلات این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،یوسف مزارعی با اعلام این خبر گفت: طرح "کوچه دوستی" با هدف ترویج فرهنگ مشارکت برای رسیدن به توسعه محلی دریک نظام اجتماعی مطلوب، کاهش چالش ها و آسیب های شهری در محله فرحزاد اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ایجاد حس تعلق محله ای، ایجاد هویت محلی، استعداد یابی شهروندان، خلق جاذبه های گردشگری برای محله و...با استفاده از مشارکت مردمی به ویژه زنان و کودکان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: طرح کوچه دوستی با نظارت اداره بانوان وهمکاری ستادراهبری مدیریت محله و دفتر توسعه محلی فرحزاد برنامه ریزی شده است.
او افزود: در این طرح محله فرحزاد با توجه به دارا بودن بسترهای مشارکتی انتخاب شده و طی فراخوانی از بانوان و کودکان و هنرمندان ساکن دعوت به مشارکت شد و در نهایت این طرح با استفاده از نمادها، اِلمان های ساده و رنگ ها به شیوه ی خلاقانه اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محله فرحزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود