Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهدی همتی طی بازدید از سد سلمان اظهار داشت : عملیات صیادی از دریاچه سد سلمان فارسی قیروکارزین با استفاده از هفت گروه صیادی عضو تعاونی صیادان، تا پایان آذر ماه آتی ادامه خواهد داشت.

وی افزود : واحد شیلات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با هماهنگی مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پس از پایش‌های انجام شده نسبت به معرفی گروه‌های صیادی به اداره محیط زیست اقدام و مجوز صیادی صادر نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی قیروکارزین ادامه داد : پس از آبگیری سد سلمان فارسی قیروکارزین در سال ۱۳۸۸ شرکت تعاونی صیادی قره آغاج با بیش از ۴۰ نفر عضو در قیروکارزین تاسیس شده است و باید گفت صیادی از این دریاچه قدمت ۱۱ ساله دارد.

همتی اضافه کرد : دریاچه سد سلمان فارسی قیروکارزین، با مساحت مفید قریب به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع اصلی‌ترین منبع آبی شهرستان قیروکارزین در تامین سالیانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت ماهی است.

همتی به انواع ماهیان قابل صید از این دریاچه مانند انواع کپور معمولی، آمور و گونه‌های بومی با نام‌های محلی سرخه، شکاری، لجن‌خوار، سرگنده و فیتوفاک اشاره کرد.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین بیان داشت : صیادی از دریاچه سد سلمان فارسی قیروکارزین صرفا با عضویت در شرکت تعاونی صیادی و اخذ مجوزهای لازم از مدیریت جهاد کشاورزی و اداره محیط زیست مقدور است و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

به گزارش فارس، قیروکارزین با تولید سالیانه بیش از ۲۵۰ تن مواد پروتئینی شیلاتی در فاصله ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: صید ماهی سد سلمان قیروکارزین 170 تن مهدی همتی فارس آبگیری صیادی سد سلمان فارسی قیروکارزین جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی پایدار برای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی برای فردا جوی پایدار را در استان پیش بینی و اعلام کرده از اواخر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید آسمان بیشتر نقاط فارس تا روز سه شنبه بارانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • پیش بینی جوی پایدار برای فارس