Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان در بازدید از آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان شهرستان بر ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی مستقل در آزاد راه پیامبر اعظم در محدوده شهرستان هشترود تاکید کرد و گفت: این شهرستان با وسعت زیاد و در برخی موارد صعب العبور بودن راهای روستایی متاسفانه فقط ۲ ایستگاه آتش نشانی دارد و ۷ نفر نیرو که در صورت بروز حوادث تا رسیدن به دورترین نقطه اگر در خود شهر هشترود یا آزاد راه اتفاقی بیافتد نمی توان خدمات ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از جمله مشاغل دشوار و پر استرس را أتش نشانی نامید و افزود: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود، جان و مال انسان های گرفتار در مصیبت را نجات می دهند که دارای اجر اخروی بسیاری است.
وی آتش نشانان را مروجان فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح نامید و گفت: آتش نشانان در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند و این کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست.
در این دیدار از آتش نشانان تجلیل شد.

برچسب‌ها آتش نشانی هشترود آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی هشترود آذربایجان شرقی آتش نشانی هشترود آذربایجان شرقی اخبار کنکور آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود