Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@17:49:55 GMT

ستاره فرانسوی مرد نامرئی بارسلونا شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۱۸۵

ستاره فرانسوی مرد نامرئی بارسلونا شد

آنتوان گریزمان در بارسلونا افت کرده و از او به‌عنوان مرد نامرئی این تیم نامبرده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آنتوان گریزمان را می توان مرد نامرئی بارسلونا دانست. او که پس از قهرمانی با فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه تقاضای زیادی از سوی هواداران بارسا برای پیوستن به تیمشان دریافت کرد و نهایتاً به تیم بارسلونا پیوست، از زمانی که به بلوگرانا آمده در موقعیتی متزلزل بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند حضور لیونل مسی باعث شده تا گریزمان نتواند درخششی که در اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه داشته را در بارسلونا هم داشته باشد اما درخشش بازیکنانی چون آنسو فاتی ثابت کرد که مسی مانع پیشرفت هیچ بازیکنی در بارسلونا نیست.

گریزمان بازیکنی بزرگ است و بسیاری او را ستاره‌ای در کلاس جهانی می‌دانند و معتقدند این بازیکن کیفیت کافی را برای درخشش در لالیگا دارد. با این حال او روز به روز غمگین‌تر و ناامیدتر نسبت به گذشته می‌شود. رونالد کومان چالش بزرگی دارد تا بتواند انگیزه لازم را به مهاجم فرانسوی تیمش بدهد چون بارسلونا پول زیادی خرج کرد تا توانست گریزمان را جذب کند ولی این بازیکن نتوانسته به اندازه لازم بدرخشد.

در این میان نمایش درخشان لوئیز سوارز در اولین حضورش با پیراهن اتلتیکو مادرید باعث شده تا انتقادها به گریزمان و کومان بیشتر از گذشته شود. اگر بارسلونا نتواند فصل موفقی را سپری کند اعتراض‌ها به جدایی سوارز که در شرایط خوبی قرار دارد، بیش از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان آنتوان گریزمان لوئیز سوارز آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره