Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، چند روز قبل دختر جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از گرفتار شدن در دام فریبکاری و زورگیری خشن یک پزشک قلابی پرده برداشت.

دختر 35 ساله که مقیم کشور سوئد است به بازپرس پرونده گفت: پدر و مادر در سوئد زندگی می کنند و من هم در شرکتی که پدرم در کشور سوئد دارد مدیریت یک بخش را بر عهده دارم و در این سالها بارها برای دیدن بستگانمان به تهران آمدیم تا اینکه آخرین بار اسفند سال گذشته بود که به تهران آمدم و با توجه به شیوع کرونا دیگر نتوانستم به سوئد بازگردم و در تهران ماندگار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با پزشک قلابی

وی افزود: چندی قبل از طریق دختردایی ام با پسر جوانی که خود را پزشک معرفی کرده بود آشنا شدم ودر قرار ملاقاتی که با او داشتم ادعا کرد که قصد مهاجرت دارد و جوان شیک پوش و چرب زبانی بود و می گفت که خانه اش در شمال تهران است و در مدت آشنایی توانست اعتماد مرا جلب کرد.

اسارت در خانه اجاره ای پزشک قلابی

دختر جوان ادامه داد: یک روز آرش مرا به خانه اش در شمال تهران دعوت کرد و وقتی پای در خانه اش گذاشتم او مرا به باد کتک گرفت و حتی در شکنجه هایش موهایم را کوتاه کرد و پس از 5 ساعت اسارت طلاها، دلار و پول هایی که همراهم بود را به سرقت برد و حتی چند برگ چک سفید امضا از من گرفت و هرچه التماسش می کردم بی فایده بود تا اینکه تلفن موبایلش به صدا در آمد.

این دختر عنوان کرد: در نبود پزشک قلابی توانستم دست و پاهایم را باز کردم، قصد خارج شدن از در را داشتم که در بسته بود به همین خاطر پنجره خانه را باز کردم و از مردم کمک خواستم که به کمک مردم پلیس وارد خانه شد و مرا نجات دادند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر جوان پزشک نبوده و خانه ای که دختر جوان در آن به اسارت و گروگان گرفته شده به صورت اجاره ای و یک روزه اجاره شده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری این پزشک قلابی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جنایی پزشک شکنجه سرقت پلیس اخبار حوادث آزار و اذیت پزشک سوئد اعتماد قلابی شمال تهران عکس فیلم ایران ماه قتل پسر مرگ مشکوک شهرستان دختر جوان تلگرام پزشک قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید

بارندگی‌های بی‌وقفه در اصفهان منجر به تخریب برخی از منازل قدیمی شهر زواره اصفهان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!